Často kladené dotazy

Kdy objednávku dostanu?
Zboží, které objednáte do 12:00 hodin se Vám snažíme doručit během následujících 2 pracovních dní. Pro více informací o pravidlech dopravy klikněte zde.
Máte nějaká množstevní omezení? Kolik produktů můžu maximálně objednat?
Maximálně můžete objednat 10 položek na odstín, aby každý dostal šanci zakoupit si nepostradatelný doplněk své kosmetické taštičky!
Proč se moje objednávka zdržela?
Možná vás kontaktujeme e-mailem, abychom ověřili vaši totožnost, jelikož všechny objednávky kontrolujeme. Čím dříve nám odpovíte, tím dříve vám pošleme zasloužený balíček z NYX.
Co mám dělat, když dostanu objednávku s rozbitým nebo chybějícím zbožím?
Kontaktujte zákaznickou službu zde nebo zavolejte na číslo +420 296 180 661.
Jak mohu objednávku změnit?
Jakmile se objednávka začne zpracovávat, nejsme schopni ji už změnit. To platí pro změnu doručovací adresy i výběr produktů. Pořádně si proto objednávku zkontrolujte, než ji potvrdíte.
Jak mohu zrušit objednávku?
Ihned telefonicky kontaktujte zákaznický servis na čísle +420 296 180 661. Nezapomínejte, že objednávky posíláme, jak jen to je možné, a nemůžeme proto jejich zrušení zaručit. Pokud již byla objednávka zpracována, není možné ji už stornovat. Budete muset zboží vrátit, nebo jednoduše balíček nepřijmout při předání. Peníze vám vrátíme, jakmile se zboží vrátí do našeho skladu.
Jaká máte pravidla pro vracení zboží?
Chtěli bychom, abyste byli se svým nákupem u NYX dokonale spokojeni. Zboží NYX máte právo vrátit do 14 dnů bez udání důvodů.

Více informací o našich zásadách vracení zboží najdete zde.
Mohu vám vrátit produkt, který jsem zakoupil/a v kamenném obchodě?
To bohužel není možné. Vracíme pouze zboží zakoupené on-line na NYXcosmetics.cz.

Více informací o našich zásadách vrácení zboží najdete zde.
Zasíláte zboží i do zahraničí?
NYX bohužel nezasílá zboží na zahraniční adresy.
Mohu pro platbu za objednávku použít mezinárodní platební kartu?
Pro platbu je možné použít platební karty, které jsou podporované službou PayU.
Jak mohu naostřit Jumbo Eye & Lip Pencil?
Mějte prosím na paměti, že Jumbo Eye and Lip Pencil nejsou zatažitelné. Lze je ostřit ořezávátkem s otvorem pro širší tužky. Ořezávátko NYX Sharpener můžete zakoupit zde. Podívejte se prosím na toto výukové video, na němž najdete tipy, jak naostřit Jumbo Pencil.
Kdy bude konkrétní produkt opět skladem?
Nemáme žádná přesná data opětovného naskladnění produktů. Přihlaste se k odběru našeho newsletteru, abyste byli mezi prvními, kdo se o opětovném naskladnění dozví!
Jsou vaše produkty vyráběny podle principu „bez krutosti“?
NYX Cosmetics se pyšní certifikátem a označením značka „bez krutosti“, a to od takových organizací, jakou je například PETA. Vyrábění produktů 100% bez krutosti považujeme za svůj závazek. Žádný z výrobků netestujeme na zvířatech.
Mohu si zakoupit určitý odstín z paletky samostatně?
Ve většině případů neprodáváme produkty z paletky samostatně, jelikož jsou navrhovány výhradně do paletek. Možná nenajdete stoprocentně stejný odstín v naší řadě samostatných stínů "single", měli byste v ní ale najít alespoň podobný odstín. Řadu si můžete prohlédnout zde!
Kdy má NYX slevy?
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru, abyste byli mezi prvními, kdo se o nich dozví!
V jakém kamenném obchodě mohu zakoupit produkty NYX?
Produkty můžete zakoupit v butiku NYX, který se nachází v OC Nový Smíchov v Praze a ve vybraných parfumériích Douglas.
Jak mohu sledovat svůj balíček?
Svou zásilku můžete sledovat online na stránkách DPD.cz, nebo na stránkách ceskaposta.cz.
Co mám dělat, když jsem nedostal/a e-mail pro sledování zásilky?
Nejdříve se podívejte do nevyžádané pošty. Pokud ani tam náš e-mail nenajdete, obraťte se na zákaznický servis zde nebo na čísle +420 296 180 661.
Co mám dělat, když jsem podle údajů o sledování zásilky měl/a již balíček obdržet, ale žádný jsem nedostal/a?
V případě nedoručených zásilek kontaktujte vámi zvoleného dopravce. Pokud máte jakýkoliv jiný problém, kontaktujte nás prosím zde nebo na telefonním čísle +420 296 180 661 .
Co mám dělat, když nefungují moje údaje pro přihlášení / uživatelské jméno / heslo?
Kontaktujte, prosím, zákaznický servis zde nebo na telefonu +420 296 180 661.
Jak se mohu přihlásit do NYX Pro?
Přečtěte si, prosím, pravidla a požadavky pro přihlášení do programu NYX Pro zde.